Monday, July 18, 2011

Transfăgărășan - sau de la Ucea la Curtea de Argeș pe bicicletă

După zeci de mailuri, telefoane, amânari, în sfârșit am făcut și Transfăgărășanul pe biciclete. Am reușit să ne reunim ZECE entuziaști în această temerară încercare. Cu toții am avut de luptat din greu cu pantele abrupte, căldura și deshidratarea,dar am reușit.
Ucea - locul de unde a început totul
Am trecut prin 3 județe: Brașov, Sibiu, Argeș

Am mers de la București la Ucea cu trenul accelerat. Pîna la Brașov am avut și vagon de biciclete, de acolo a trebuit să le înghesuim în vagonul nostru. În gara din Ucea am mîncat pe săturate și am luat apă. Pe la aproximativ ora 13 ne-am pus în mișcare. Începând cu cațiva kilometri înainte de Bâlea Cascadă am mers când pe bicicletă, când pe lângă. La Bâlea Cascadă am făcut pauză de mâncare, bere, am admirat priveliștea și ne-am minunat de cât de mult mai avem de urcat. La Bâlea Lac am ajus pe înserat, aproximativ ora 9 jumăte după ce am parcurs ultima parte din traseu aproape în totalitate pe jos. Am înnoptat la cabana Cota 2000.




A doua zi soarele a strălucit cu aceeași putere doar că din fericire drumul era la vale. Am savurat cu responsabilitate coborârea pâna la coada lacului Vidraru. De acolo am ales să mergem pe drumul neasfaltat de pe partea dreaptă a lacului, pentru aceasta trebuie să urmăți semnul spre cabana Cumpăna.
Am ajuns la timp în Curtea de Argeș pentru a prinde acceleratul de Pitești de la ora 16:22.


Doar puțin obosiți

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...